flox

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Mikaela - 6 oktober 2012 21:46

Idag har jag gått på helspänn och väntat på uppdatering från Maja om hur VP med Thing gick.... Efter lunch fick jag äntligen ett sms; Godkänt vallhundsprov!

Jajamen, Maja och min fina Thing lyckades!!! Bästa bästa Ni!


Utgång - 15/20 (dålig medvetenhet)

Upptag - 7/10 (startar snett)

Framdrivning - 10/20 (av linjen)

Fösning - 8/10

Drivning - 8/20 (cirklar) Thing korsar linjen

Fålla in - 10/10

Fålla ut - 10/10


68 poäng och titeln GK VALLHU PR!!


 


     


 


Stort TACK till Maja som ville träna och tävla med Thing då jag inte kunde!!! Grymt bra jobbat!   

Klicka här för att läsa Majas blogg för utförligare beskrivning av deras fina jobb på banan idag!



KORAD TJH (FM) GK VALLHU PR Sugarwind's A Wild Thing - Thing


  


Galet stolt över min fina Thing som blev den 15:e godkända aussien!!

I natt hoppas jag att jag kan få sova ut ordentligt utan fjärliar i magen som spökar!


Ovido - Quiz & Flashcards