flox

Alla inlägg den 28 mars 2014

Av Mikaela - 28 mars 2014 10:04

Varit lite dåligt med bloggandet, men här kommer lite kort uppdatering om vad som händer hos oss.


Det är mindre än en vecka kvar tills Thyra ska skolas in på förskolan.

Tror det kommer bli roligt för T att få leka och busa med kompisar. Men det blir nog värre för mig!! Hur ska jag klara mig??

Som tur är så ska jag gå tillbaka till mitt gamla jobb, så då får jag lite annat att tänka på, när T är på förskolan.


Dagarna går åt till att leka och underhålla T. Likaså till att aktivera hundarna.


Thing och jag har varit ut på första elitlydnadstävlingen för i år, dock utan större framgång!

Vi bryter ihop och kommer igen!

Lite svårt att planera in tävlingar bara, då jag inte vet hur mitt schema ser ut än.

Men i år ska vi väl ändå lyckas få championatet, eller!?!?!!


Ovido - Quiz & Flashcards