flox

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Mikaela - 20 oktober 2011 19:21

Idag har jag varit ledig från jobbet och varit på lydnadskurs för Frida Wallén i Biskopskulla som har Sundbergs hundtjänst.

Kursen var för ekipage som tävlar/tränar i lydnadsklass 3-elit och brukslydnaden i högre-elit.


Jag har ju anmält mig och Thing till tävling i lydnads trean och kände att det kan ju vara bra med lite inspiration och få så mycket tips och råd som möjligt inför debuten.


Thing och jag blev kommenderade i klass 3, efter det gick vi igenom allt som var bra och det som kan förbättras.


Dagen erbjöd mig precis det jag var ute efter. Nya ögon som granskade oss med bra lösningar på hur det kan finslipas och bli bättre.


Nu är vi fulla med inspiration och sug efter lydnadsträning!!!

Ovido - Quiz & Flashcards