flox

Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Mikaela - 28 maj 2011 09:08

Helg!!!

Idag blir det att kolla fotboll och sen ikväll blir det festligheter för att supportra fotbollen och LAIK!


Igår var det dags för lydnadsklass 2 tävling med Flox. Det var ju ca 2 år sen jag tävlade med henne sist. Och jag har egentligen inte tränat så värst mycket. Mest underhållit, så att hon kommer ihåg alla moment. Jag vet att hon kan och igår kändes hon väldigt pigg och allert.

Tyvärr så förlorade vi poäng i inkallningen, då fick hon vind på mina föräldrar som stod i publiken. Så det blev bara en 5:a där. Och sen på hoppet så nollade vi, Flox valde att springa till mina föräldrar och hälsa på dem i stället. 

Så kan det gå... Men jag är glad ändå, hon hade en glad och sprallig attityd så är Flox glad så är jag också det! För övrigt kändes det ju bra!

Vi placerade oss som 4:a med 158,5 poäng!


Things bror Link med Maja debuterade i lydnadsklass 3 och de vann! Grattis!


Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards